torstai 11. helmikuuta 2016

Kevään keskeneräiset haaste

Huomasin Kristiinan blogista tämän haasteen ja lähdenpä minäkin mukaan.
Aikataulu on mulle niin hyvä. Haaste kestää toukokuun loppuun. Itselläni mielessä on pyörinyt nämä UFOt jotka ois kiva saada valmiiksi ennen kuin sapatti loppuu - olen vuorotteluvapaalla vielä maaliskuun loppuun.

1. Isoäidin neliö, parisängyn päiväpeitto viron villasta. Tää on VALTAVA projekti tällaiselle hitaalle virkkaajalle, mutta viimeisimpiä kierroksia menossa - tosin yksi kerros kestää,  tulee hitaasti tuon valtavan koon vuoksi. Viileinä iltoina tätä on ollut kiva tehdä, kun peitto lämmittää sylissä mukavasti.






2. Lemon -paita, johon höyrähdin viime kesänä Titityyn miitissä. Aloitin tämän silloin heti, mutta on tökkinyt pahasti......


3. Songbird -huivi, langat ja ohjeen sain joululahjaksi, mutta jäi UFOksi koska oli mun matkakässä Bahamalla ja matkan kesto oli ilmeisen lyhyt......


4. Liito-huivi, äh, mä aloitan näitä uusia huiveja aina matkoilla.....tämä on viime syksyn Portugalin UFO.


Näiden lisäksi on tekeillä virkattava tunika/mekko, virkattava mandala-villatakki, kevyt paituli Rowanin kidsilkhazesta, virkattava hippo, Puikkomaisterin kirjasta sukat, helmikuun huivikalenterihuivi......mutta nämähän eivät ole UFOja, paitsi ehkä tuo kirjoneulesukka, eli näillä en haasteeseen osallistu. Haasteeseen lähtee siis neljä UFOa.

Ja olenhan mä mukana myös Rukkikuiskaajan Kehrääjän vuosi haasteessa. Että kyllä mun päiviin riittää tekemistä....